miercuri, 30 august 2017

Hard Time Festival Ploiesti.

https://www.facebook.com/hardtimefestival/?fref=ts

Incepe sa miste ceva in Ploiesti? Ni se pare? E posibil?

Este posibil!

Zilele trecute am fost voluntar la primul eveniment muzical de amploare din Ploiesti. Muzica electronica s-a auzit prin tot "Vestul Salbatic" si nu numai! 
Diferit, fata de multe alte voluntariate la care am participat, a fost ca atmosfera total destinsa si starea de bine au fost constante. Muzica ce imi place de atata timp, oameni pasionati de acelasi lucru ca mine si artisti /in general/ de valoare ce au mixat/concertat pe o scena privata, accesibila doar celor ce apreciaza acest gen.

Impresie generala

Pe bucati, evenimentul a fost compus din cateva elemente destul de bine conturate, cel mai important fiind, desigur, punctualitatea si seriozitatea, urmand perseverenta, financiarul(al dracu asta), spiritul de echipa si o buna constientizare a detaliilor.

Prin ochii voluntarului umil care verifica oameni de bratari, pot spune ca punctualitatea si seriozitatea au fost la maxim din partea echipei. Nici un oportunist nu a reusit sa intre fara bilet sau sa pacaleasca echipa in vreun fel. 

Perseverenti am fost cu totii, ca trebuie sa fii perseverent atunci cand aranjezi un teren intreg si sa il faci primitor pentru un astfel de eveniment, ca nu e simplu deloc, garantez😒.

Partea financiara a fost complicat de cuantificat si imposibil de redat aici, cu siguranta. Ceea ce nu inteleg este de ce ploiestenii nu au incredere, Pretul biletului a fost cel putin infim, avand in vedere ca au fost prezente doua trupe destul de valorificate in acest moment (Suie Paparude si Satra B.E.N.Z.) iar un bilet la concertele trupelor astora costa destul banut. Eh, fiecare stie ce face cu banu', nu ma bag.

In ceea ce priveste spiritul de echipa, asta s-a reflectat in modul de desfasurare al evenimentului, fara incidente si fara persoane nemultumite. Un mare plus!

Despre detalii... Ei bine, aici ar fi prea multe de scris. Dar s-ar spune ca nivelul evenimentului este macar cat al unul festival ca Untold sau EC in primele editii, privind modul de desfasurare (sa nu uitam totusi bugetul redus si scurta perioada de timp al acestuia si durata extinsa a celorlalte).

Men, da de dixtractie nu mai zici, ca'mi bag shtoiu in polologhia ta!

Sigur! Da, am ajuns si aici! Da, dixtractia a fost, din plin a putea spune! Cel mai frumos ar fi sa pun aici o lista cu artisti, sa se vada pe ce se distreaza lumea cu adevarat!

NVNI
SkiDropz
Suie Paparude
PVREES
DAYVEED
KillaFonic (cu tot satralaul benzito dupa el se pare)

Cam astia au fost baietii care-au facut show si o seara de neuitat!

HARDSTYLE a rulat frumos si si-a ascuns ecourile din boxe pana in nervu auditiv al catorva sute de oameni. Fara sa vrea multi au si dansat, ma intreb cati au stiut cum se numeste acel gen muzical de fapt... ei bine, pentru momentul hardstyle trebuie sa ii multumim lui SkiDropz.
NVNI, PVREES si DAYVEED au facut treaba pe warm-up, au tinut lumea cu sufletul la gura si ne-au cam incantat cu ceva mixuri si drop-uri demne de "festivale dalea mari". Si pe buna dreptate ca luminile si energia au fost pe masura!

La Suie Paparude si Satra BENZ nu cred ca are rost sa descriu atmosfera. S-a simtit, s'a dat din cap, din maini si din picioare, oamenii au fost extaziati (sau ceva de genu) si artistii au fost ireprosabili (ca am ajuns sa stam ceva timp peste program pana s-a terminat cu totul). 

Personal, cat am putut, m-am dezmembrat cam pe toata muzica care a rulat, ca toata era pe gustul meu, iar starea pozitiva nu  a avut cum sa nu fie, ca eram toti pe energie mai rau ca pilotii lu Hitler pe amfetamine.

Sa nu uit ca eu,ca voluntar, am avut bonuri valorice cu care sa beau si sa mananc! La cat de mocangiu sunt, frate, pe buna dreptate, asta mi-a inseninat inca 100% ziua! (chiar nu pot sa hateresc asa ceva...)

Astea fiind scrise, sunt sigur ca va urma o editie viitoare. O editie viitoare in care, sper eu, lumea va avea mai multa incredere si ne va trece pragul in numar cat mai mare. Pentru ca asta e problema ploiestenilor. Increderea ca va iesi bine, increderea ca au pentru ce da acei bani.

Da, va merita, eu unul sunt de parerea ca si anul acesta a meritat, iar la anul cu siguranta va merita.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu