vineri, 25 august 2017

Recidivist

 Mi-am luat o mică pauză, că am avut treabă mare! (De fapt am avut treabă multă, dar s-a rezolvat totul fix ca o treabă mare, nah...) 


 Bine m-am regăsit! 

  
 Că nu cred că mi-a simțit nimeni lipsa, dar e ok ! 
 Am fost ocupat să învăț (aproape) pe rupte pentru Academia de Poliție (din București). Am picat cu 7.80, surprinzător. Se pare că 4 luni de învățat forte nu fac minuni, totuși. Aia e, e și la anu' o zi, cum s'ar zice. După ce intru , trebuie să mă apuc de treabă pe bune! Să facem grade, să treacă anii, apoi să facem curat că e ca la nebuni sistemul! (să sperăm că nu mă îndoctrinează ăștia prea tare!) 
 Acum ar trebui să mă apuc de (oo!) NU! 
 Acum ar trebui să mă apuc de ceva constructiv pentru sufletul meu (pe lângă faptul că voi învață încă un an de acum pentru examen).  
  
 Prevăd poate câteva sketchuri, poate vreun scurtmetraj cu puțin noroc și dăruire (și ceva timp eventul). 
 Oricum, dacă e să fie ceva, o să apăra și pe aici. 

 Am auzit destule în ultimul timp. S-au schimbat puțin lucrurile. 

  
 Coaliția pentru Famelie face furori, copiii de 12-13 ani își cer sfaturi unii altora despre ce să mai fumeze zilele astea, femeile vor drepturi egale și câinii dau din coadă prin fața ONG-urilor. Per ansamblu, o cacanareala la fel de mare ca întotdeauna, s-au schimbat nițel fețele. 
 Mai nou e problemă cu terorismu'. Pizda ma'sii, nu stau să îl mai iau și eu o dată pe toate părțile și să îl întorc în 5 direcții, că e pline bloagele de terorism și corectitudine politică. ISIS băiețeii... 



  
 Deci? 
  
 Habar nu am, ideea e că o să mai scriu chestii pe aici. Haterul cel frumos și dilematic este aici, cum ar zice un internațional binecunoscut extratalentat trust media, HamTenia3! 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu