duminică, 27 august 2017

Momentul acela când...

 De obicei, diferite situații mă fac să reacționez stupid. De ce? 

 Am observat că de multe ori creierul gândește ceva și gestica e cu totul alta. Te gândești să pleci acasă fără să bagi încă o bere la bord. Se întâmplă să te întorci rupt în gură, puțind a cârciumă și eventual și cu un kilogram de mahmureală a două zi. Dar tu te gândeai, pe bună dreptate și cu argumente logice, că ar fi mai ok să nu te faci lemn și să îți bagi p00la'n ea de stare vreo 2 zile.
 
 Și totuși. Sunt momentele acelea... >:)
 
 Ar fi ok să nu mă duc să bag mancare'n mine la 00:00, din varii motive. E plin internetul, deci nu le mai enumăr.
 Totuși, te'ndopi până'ti rage ficatu'n ține și dupaia te plângi că ai glandă leneșă, a dreaq glanda asta...
 
 Parcă ar trebui să nu mai bagi 10 lei în apărat după ce ai fost și ai scos 20. Te duci cu bani acăsică, îți cumperi un suc, te cinstești cu o pungă de cipsane dalea bune de la Lays. Da de ce să nu mai bagi tu banii aia mulți câștigați și să îi inzecesti?
 Da, ați ghicit, Pula'n c00r și bani de drum, parizer cu cola de la Profi.
 
 Cum se face că mergi prin oraș cu 58, e în regulă. Parcă nu te târăști că melcu, ajungi în timp util unde ai treabă, te gândești că s'or scumpit amenzile, că oricum cu banii aia faci altceva mult mai util pentru viață ta... Îi dai în banană până pe la 90, ca să simți că ai mașină, nu bicicletă, ce dreaq.
 De ce? Habar n'am, dar pățești.
 
 Te-ai spălat și vrei să îți tăi unghiile? Da, e momentul prielnic, și așa ai copitele cât ale lui Horațiu, calul fericit. Dar să vedem, că mai bine mă apuc să fac orice alt rahat, să uit de unghiile alea care îmi luau vreo 5 minute de tăiat și bibilit, și să îmi aduc aminte când mă duc undeva și constat că am strâns prafu' din tot orasu sub unghii.
 
 Ai de învățat o tonă? Îți e frică că te prinde BAC-ul, admiterea, examenu, toți dracii, cu pantalonii n vine și lecțiile și mai și?
 Hai să începem un serial nou, e timp berechet.  

 Ti'a făcut cu ochiul? Te'a observat și ti'a semnalat asta? Nu ar fi mai simplu să te duci să faci și tu cel de'al doilea pas în loc să te holbezi ca prostu' toată seara?
 Nu, aparent nu e, baftă John!
 
 Ai pierdut banii la barbut? Ești pe minus cu vreo 500 lei și ești pe cale să bagi mașina gaj?
 De ce să pleci acum acasă? A, că încă mai ai și bani deoparte, să te oprești din jucat rahaturi și să îți câștigi banii prin muncă. Sună bine.
 Da, drum bun, Nu uita să traversezi pe la trecere, că poate fi periculos.
 
 Ai câștigat ceva? Super, cum ar fi să te întorci acasă și să îți savurezi câștigul, în loc să bagi bani în tot ce înseamnă noroc în ziua aia?
 Habar nu am cum ar fi, probabil că bine...
 
 Ai învățat și știi deja, dar nu ar strica să faci o mică revizuire?
 Ba da, ar strica. Sigur că ar strica...
 
 Probabil că un 50% din situațiile astea le-am simțit și resimțit de m-am plictisit, dar încă nu-mi pot da seama de ce creierul îmi da "404 Not Found" în momentele alea, și pun pariu că în situația asta suntem majoritatea dintre noi.
  

Creierul trebuie bătut la cur-cu-bățu'! 


 Trecând prin câteva dintre chestiile astea și auzind cealaltă parte, am învățat faptul că mintea noastră, care ar trebui să ne fie alături, draga de ea, joacă destul de mizer în defavoarea noastră. În unele momente.
 Dar că să evităm, ideal ar fi să luăm niște măsuri înainte să ajungem în fața faptului împlinit!
 
 Da, vrei să joci barbut? Ia coane 100 de lei la ține și du'te'n cele mai ponosite haine. Ai jucat și ai plecat acasă.
 
 Te'ai dus să bei o bere? Anunța-i pe cei cu care ești și ia-ți niște bani care să acopere o bere, maxim 2, ca să nu zici că umbli ca sarmanu' cu portofelu' gros în regrete și pauperitate.
 
 Ai câștigat? Bun, ocupă-ți ziua cu multe. Să nu ai timp să îți faci iluzii și să te trezești cu vreo idee mai creață decât africanii.
 
 Ai de învățat? Închide telefon, închide, aruncă, lasă pe la prieteni, variante sunt! Tu trebuie doar să faci ceea ce trebuie făcut!
 
 În rest, trebuie să ne învățam limita, până unde gândim rațional. Și să acționăm în consecință, că de nu, a doua zi dimineață (niciodată mai târziu) o să considerăm că viața asta e un rahat și că avem ghinion cu toptanul.
 
 No boss, norocul ți'l mai faci și cu mâna ta.



  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu