marți, 1 noiembrie 2016

Intimitate de bloc // Salut sau nu salut?

 De ce nu știu ce să fac? 

  

 Mi se întâmplă adeseori, când cobor pe scări (stau la 5, cobor des, că am un lift după care stai 70'j de ani și 4 zile să vină, indiferent că e la 10 sau la 6...) pe lângă faptul că toți vecinii porcini și nesimțiți lasă ușa deschisă să facă curent și să scoată mirosul de mâncare din casă (și îl lansează cu neobrăzare în scara blocului, ca să miroasă tot plebeul talentul gastronomic inegalabil al melteanului) observ de multe ori vecini cu ușa de la intrare deschisă.
 
 Ce fac atunci? Să îl salut, parcă nu prea ar merge să mă uit în "ograda" omului... Ce o zice crestinu', că mă uit la el în casă, că vreau să îi fur, cine știe ce are în cap... Așa că prefer să nu îi zic nimic, dar dacă mă vede când cobor și zice că nu's educat...
 
 În același stil, la  țeră, vezi omu'n curte și îi dai cu bunaziua, că așa se face, dar pe același principiu te uiți în curtea omului, la avutul și agonisirea lui de 3 generații și-un sfert. Dar dacă nu îi dai cu salut, trage concluzia că "A lu' Liliana" e un nesimțit needucat...
 
 Ce să facem mai? Nu e bine de nici o culoare, ce păcat...

De azi se scrie cu diacritice!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu