joi, 3 noiembrie 2016

Cum ne comportam in trafic?

Dragi Melteni,

 Mă numesc Alexandru și sunt un fericit posesor de Ford Fusion din 2006, o mașină nu foarte veche, nu foarte nouă, nu prea fițoasă, nici de băgat grămadă în REMAT. O mașină de bun gust pentru un începător, aș zice. 
 DAR NU ASTA E IDEEA! 
 Articolul ăsta face trimitere la mine și la alți oameni de bine care se așteaptă ca absolut toată lumea să acționeze după o conduită aparte. Legislația... Din câte am auzit, asa'i zicea. 
 Luăm un exemplu stupid de simplu: 


 Eu sunt tipul din mașina roșie, un băiat bun care dorește să meargă la dreapta ( puneti'va în locul celui din mașină). 
 Cel de pe drumul principal este un meltean cordit fără educație. Acesta vrea să vireze la dreapta  (pe drumul pe care sunt eu).  
 Aici se naște întrebarea: 
  
 De ce, domnule țăran cu 2 clase, nu SEMNALIZEZI această schimbare de direcție, cu 50 de metri înainte de destinație, dacă tu mă vezi că aștept pe stradă aceea că TU să treci de mine, că eu să POT ÎNTRA pe strada principală, stradă pe care TU rulai și pe care eu aveam timp să intru, cât timp tu virai într-o altă direcție... 
 Dacă TU, dragule, nu semnalizezi, EU voi pierde timp, că tu să îți miști hoitu' țărănesc la dreapta, fără să anunți în prealabil, adică sunt nevoit să pierd timp ca nu e un cretin în stare să anticipeze niște treburi normale în trafic (dacă mă vezi că semnalizez cred că e clar că nu vreau să îți arăt că mi-am împodobit mașina cu beculețe...)  
  
 Ce putem noi, oamenii de bun augur să facem? Cum dezvățam gloata asta de cioflingari de 2 bani din prostia lor extraordinară? Ce este de făcut? 
 Vom reveni cu alte articole pe subiecte ce țin de trafic, în curând, momentan avem unul pe țeavă despre pericolul la care ne expunem în anumite situații (observații pe care le-am făcut personal, când era să-mi iau adiu și de la permis, mașină, viață, tot ce trebe). 
  






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu