joi, 19 octombrie 2017

Mișcarea #metoo și nu numai.

 Internetul vuiește de abuzuri. 

 După cum toată lumea a observat, cel mai probabil, de câteva zile încoace niște obosite s'au apucat să se plângă că sefu' le'a pus mâna pe picior mai sus decât i'au dat ele voie. Nimic nou sub soare până aici. Bine, ciudat e că ele erau acasă la sefu' și că aparent măcar își imaginau cum se va termina seara...și de la asta la "sunt o victimă" mi se pare că e drum lung și e de porc. Tu știi ce vrei, că de aia ai ajuns la ăla, ăla știe ce vrea, că de aia te-a chemat la el, nimic mai simplu. 
  
 Și a început o nouă mișcare din aia de făcut valuri, spume, atenție, mișcarea lui #metoo, în care și altele care au fost ele abuzate bagă un status lacrimogen și povestesc maniera în care acești porci grosieri, bărbații, și-au permis să își bată joc de ele.  
  
 În ultimii 20 de ani, (ani pe care i-am și trăit, de altfel, că asta mi'e vârsta) am înțeles câteva lucruri pe care se pare că foarte mulți oameni nu le-au înțeles.  

 -NU sunteți toți importanți. Sunteți suma realizărilor voastre. Pe oameni NU îi interesează ce ați pățit și ce veți face în continuare. Este drama VOASTRĂ și doar VOI puteți face ceva ca să treceți peste ea și să mergeți mai departe. 

 -compătimirea NU ajută. NICIODATĂ. Oamenii te compătimesc în față și pe la spate te judecă. 
 -NU te ajută nimeni cu adevărat. 

 -oamenii vor atenție și celebritate, doar că NICIUNA din astea NU va ține dacă nu e construită pe ceva adevărat, palpabil. 

 -oamenii sunt PREA sensibili. Suntem în 2017, am lăsat 2 mii de ani în spate și NIMENI nu s-a mai ofuscat atâta pentru nimic. De 3 ani încoace oamenii au luat-o razna. O să ajung să mă autoironizez și o să sară oamenii la bătaie pe stradă că "de ce?" fac mișto de mine.
 -cuvântul e putere, dar NU orice cretin poate să facă ceva cu el. Toți imbecilii se susțin unii pe alții în bula lor stupidă. Nu, nu ne pasă, ne sunteți indiferenți, sunteți irelevanti și pentru mine și pentru alții, poveștile voastre sunt și vor fi necunoscute. Și dacă vor fi cunoscute, nu îi va păsa nimănui. Peste tot încearcă toți să vă mintă frumos că le pasă. Nu, nu îi pasă nimănui. Suntem 7 miliarde pe planetă, personal nu pot să consider tragic că 1% din ăștia care sunt pe aici au probleme emoționale.  

  "Coaie, ești prost, cum să gândești așa? Dacă era mă'ta violată /abuzată/ etc. nu ai mai fi scris asta."  
  Eu cred că aș mai fi scris. Pentru că revin, nu e problemă altora ce se intamplă. E la mine în familie, e cu un apropiat de'ai mei. Aș fi preferat de 1000 de ori să o ajut decât să o pun să retrăiască ce a simțit în momentele alea. Terapie, psiholog. Oricum, asta era tot ce puteam face, dacă fac gât pe internet nu sunt mai câștigat, cu siguranță.  
  De la sufragete încoace femeile au luat-o razna. Toate sunt feministe și emancipate. Toate sunt deștepte și independente, toate își bagă (ghizda) în ei de bărbați și își fac cariere și vieți frumoase.  
    
  Dacă le pun întrebarea standard "Te fac un box?" mi se răspunde că sunt un ghiolban prost și că nu  despre asta e egalitatea. Dar despre ce e egalitatea?   
  -aveți drepturi  
  -aveți salarii egale cu bărbatii  
  -sunteți respectate, nu va obligă nimeni să faceți nimic dubios  
  -aveți acces peste tot  
  Nici nu știu ce să mai scriu, pentru că nu cunosc lucru pe care să nu îl poată face o femeie, poate doar dacă e vorba de urcatul pe muntele Athos, dar acolo e vorba de religie și alte vrajeli.  
    
  Ce egalitate nene? 
  
 Și în legătură cu nea' #mitu: 
  Eu i-am spus mamei mele să aibă în permanentă un spray cu piper în geantă, că mai apoi să nu ajung să o dau cu #mituDeODaBineCuCutitu pe internet.  

A doua.

https://www.vice.com/ro/article/pak7kv/au-venit-jandarmii-peste-mine-pentru-ca-ma-sarutam-cu-un-baiat-in-iasi
   
  Citesc vice, chiar îmi plăceau majoritatea articolelor lor, sunt despre tot felul de rahaturi irelevante, deci pe gustul meu. Dar asta e deja strigătul unui mielușel în față leului. Atâta ipocrizie nesimțită de zici că i-au prins talibanii pe  oamenii ăia, care se întâmplă să fie fix gay. 
    
  Să o începem cu începutul.  
    
  1.Zi mai bună de lins în public pe acoperișuri nu ai găsit decât când vin toate babele la linsul moaștelor, dragă autorule? Era logic că una o să observe și o să trimită pe cineva, că doar "e păcat maică"...  
    
  2.Este ilegal să consumi băuturi alcoolice în spațiu public, nimeni nu îți aruncă asta în fată să te facă să te simți mic (cum oricum ești, dar nu din cauza orientării tale, ci din cauza caracterului de victimă obosită) ci pentru că ghici ce, chiar e ilegal...Unii heterosexuali chiar își iau amendă pentru asta... și sunt HETEROSEXUALI, ce chestie.  
    
  3.Restul de personaje care apar în articol, inclusiv baietelu ăla care a scris primul, sunt foarte speriate și sunt automat atacate de orice se intamplă în jur...  
    
  A căzut o frunză pe mine? MĂ ATACĂ CĂ SUNT GAY!  

 Băieți, atitudinea voastră este greșită. Emanați neliniște și frică, vă comportați ca niște animale vânate. Uitați că omul e doar un animal rațional. Animalul când vede frică în celălalt animal automat își ia o atitudine de superioritate, de la care pleacă majoritatea "glumelor, mistourilor...". Pentru că le permiteți. Voi îi invitați, cu atitudinea aceea de "morcov în cur" (comportamental) pe ceilalți să se comporte cumva. Și voi adânciți prăpastia. Să văd și eu o persoană gay pe care o întreb de sănătate din motive profesionale că se comportă luminos, deschis, îmi zâmbește și îmi vorbește frumos. fără să îmi spună că face parte din X asociații și eventual mă dă în judecată că așa i se pare ei. 
  
 Scoateți bă capu' din cur! Atâta de progresiști dar comportamentul vostru lasă de dorit. Restul sunt niște brute, voi niște victime. Toată lumea are ceva cu toată lumea, femeile sunt abuzate, gay-îi sunt bătuți pe stradă, țiganii au palate, mașini, valoare, nu îi mai deranjează nimeni. De ce?  Că au știut ce să facă ca dintr-o minoritate cu frică de majoritate să devină o minoritate care conduce de multe ori.  
  
 Se ia un țigan de tine pe stradă? Stai și suporți, că nu știi cu câți mai vine. (prefer să le dau cu spray și să fug, dar zic așa, ce ar face mai toată lumea) 
 Ăștia cum dracu au făcut ca să devină așa temuți de toată societatea? Au fost uniți? Uniți în prostie și în mizerie si unde au mai vrut ei, dar au fost.
  
 Mai terminați dracu cu toate victimizarile astea. Sunteți neimportanți, mici și inutili, faceți ceva în viață și apoi săriți să schimbați. Vrei să schimbi? Atunci fii tu cel perfect și fără greșeală, nu vedea bârnă din ochiul celorlalți doar pentru că nu ești în stare să'ti vezi Turnu' Eiffel implantat în retină. 
  




#Metoo a dat si in mine cu #Cutitoo 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu