miercuri, 27 septembrie 2017

Am fost în Moldova

 Prin zonă, nu în Republică, să ne înțelegem ! 


 Am câteva observatiuni pe care le-am constatat pe drumul cel lung până acolo si'napoi: 

 

 1. Începe să miște ceva prin România! Prin toate localitățile, începând din Bucov până spre Vaslui, se toarnă bitum/afalt/se repară drumurile, sunt porțiuni chiar demne de rulaje cu mașini de peste 20k euro... 

 2. E plin de idioți cu BMW-uri (în mod special ăștia m-au deranjat), se aruncă la depășiri, că știu că au mulți cai sub capotă, da' să-mi bag vioiu dacă sunt în stare să le termine fără să deranjeze alți participanți la trafic. Am dat de unul... A trebuit să o las de la 120 la 30 ca să își facă loc să se bage între celelalte mașini. Mori cu zile și nevinovat pentru toți dobitocii care se cred invincibili dacă au un rahat de motor sub capotă și 4 roți XDrive sub cur (aproximativ sub cur)... 

 3. Bârlad nu arată chiar atât de tragic, prin ochii unui simplu trecător, dar vă recomand să nu treceți prin Buzău dacă țineți la mașina voastră. Îți lași 1-2-3 roți pe acolo dacă nu ești atent, și pe bună dreptate, nici măcar prin centru nu au asfaltat complet. 
  


 Încă o parte direct din Vaslui, comuna Albesti, satul Corni:  


       O Oamenii... par mult mai umani. Mai simpli, mai binevoitori, mai puțin prinși în furtuna asta de zi cu zi prezentă în orașe. Viața pare să fie mai lungă, zilele mai luminoase și nopțile mai calde, stelele sunt parcă mai aproape și întunericul este mai puțin sumbru. 
  
 Am fost la magazinul satului de câteva ori să fac aprovizionarea ( câteva de ronțăială, o beriche, o cartoafă) și am rămas să bag o bere la mesele de pe acolo. Surprins am fost când absolut toți oamenii m-au salutat (sau mi-au strâns mâna) chiar dacă era prima oară când m-au văzut. De ce? M-am gândit cât de puțin i-a costat gestul ăsta și cât de multe au realizat cu el. Și cât de dezinteresat au făcut-o, neștiind cine sunt, ce fac sau cu ce i-aș putea ajuta cândva. Au făcut asta pentru că așa sunt ei. Respectuoși, în plus, toți suntem oameni, de ce să ne batem joc unii de alții, să ne furăm și să ne purtăm necuvinciios cu aproapele, când putem să nu facem asta? 
  
 Nu cred că îi interesează nici veganii, nici LGBTQR+ și nici CpF și probabil nu au nici o treabă cu politica, fiind masele de manevră ale PSD ( și etc). Dar când îi vezi... Ce simpli și buni sunt, te gândești că degeaba ai o mie de informații și cunoști #totul dacă ești un rahat de om cu un caracter infect. E ușor să îi numești pe toți idioți, inculți, dobitoci, văzând prin ochii tăi de hipster autosuficient și deștept, cunoscător de detoate și cuKultura până la Conspirația de pe Luna și înapoi. 
  
 Așa că ar trebui să respectăm. Și să judecăm doar prin prismă unui punct de vedere și doar o latură a omului. 
 Nu. nu suntem noi nici deștepți nici pricepuți la toate. Că sunt sigur că nici un băiețel cu barbishon nu e în stare să țină o gospodărie ca un nene de la țară, cum nici nenea nu știe să îți împuie capu' 3 ore de Iohannis 15 case și Mustață Dracnea Nebunu'. 
  
 Urmează încă un articol conex cu acesta curând și o pagină de instagram la care o să vă rog să va abonați. Mulțumesc. 
  



Cu Păpușoiu'!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu