vineri, 5 ianuarie 2018

Cum am petrecut de SFINTILI SARBATUORI!

Bun, suntem in 05/01/2017 si va scriu aproape recuperat dupa o raceala crunta, care m-a borsit bine timp de vreo saptamana. Cum am facut rost de ea si evenimentele predecesoare acesteia, in cateva momente, mai jos!

Cracit fericiun cu familia.

Sau ceva de genul. Genu' ala de Craciun traditional, petrecut la tara, cu parintii si (eventual) prietena. Ne trezim dimineata, vedem ce-a lasat Mos Craciulete sub pomu vesnic verde. 
Eu unul am primit basics, ciocolati, mandarele, bananioare, o jucarie sa imi aduc aminte de vremurile bune si un tricou smecherandru. Partea misto din cadou a fost un Bolo, cravata din aia texana, stiti voi.
De restu de cadouri ale celorlalti nu va mai zic, ca nu va intereseaza, asa ca sa trecem mai departe.

Cracit pe drum cu pretena ca sa ajungem la Cracit Fericiun cu familia ei!

Nu, pe drum nu s-a cracit absolut nimeni, este doar un fel de a spune ca am petrecut vreo 3 ore din ziua de Craciun strabatand locuri foarte misto. Am vazut nitica zapada pe anul asta, m-am tras cu ea (in poza) si am mers mai departe. 

Am salutat concetateni, un claxon scurt si o fluturare de mana, desigur, cu un zambet cat mai sincer pe fata. (am masina, da? Ati inteles, claxon scurt, da?)
Aici am observat 2 lucruri : 
1. super putina lume pe strada, ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca oamenii chiar prefera sa petreaca zilele astea alaturi de cei dragi
2. baietii raspundeau , calduros, la salut, in timp ce fetele se uitau cu dispret. Da, ok , probabil ca e dubios sa iti faca cu mana un necunoscut... Dar am impresia ca toata treaba asta se naste din faptul ca preconceptiile ca "Vai mama, te vede nesimtitu, iti da claxoane, "sexy gagicaa", si apoi cine stie ce iti face." sunt din ce in ce mai raspandite. 
Probabil ca pe de o parte sunt multe cazuri asa, pe de alta parte, din aceste mizerii de preconceptii unii oameni nu sunt intelesi in mod corect. Eu cu draga inima salut un om necunoscut dar care pare inofensiv si care pur si simplu ma saluta. Si probabil si prietena mea la fel, pentru ca intai trebuie sa cunosti omul, inainte sa judeci intentia. Evident, daca te aposteaza cu un cutit si cateva vorbe de duh, sau noapte la 2-3 dimineata clatinandu-se, ar putea sa fie ceva in neregula...dar chiar si asa.
Ma rog. Trecem peste,

Si ajungem la Dambovita. Un loc interesant de'altfel. Petrecut nitel timp cu familia ei, apoi plecat o tura pana ian Targoviste la o berarie, Vlad Tepes daca nu ma insel. Interesant loc, interesante beri, neinteresanta muzica, per total un 8/10. 
Si au portii zdravene de mancare. Foarte zdravene.
Am dat apoi o tura de noapte prin parcul Chindia si am vazut luminitili foarte frumoase si un cap de domnitor lipsa de pe'un stativ. Destul de trista imagine, dar sa trecem peste.

Plecat acasa, ascultat muzica romance pana in sat, gasit betiv intins pe mijlocul drumului... Ceva neaos, ca la noi asa. L-am luat si l-am carat si pe ala acasa, mi-a povestit pe drum cum a lucrat taicasu la uzina 1 Mai si cum el stie ca Bulevardul Castanilor face legatura Centru-Sud si nu s-a lasat pana nu mi-a subliniat de vreo 10 ori treaba asta...

In fine, per total ne-am trezit a doua zi, am mai bagat niste hrana si apoi, eroic, am purces catre "Casa parinteasca nu se vinde", eu in Ploiesti, pretena mea in Bucov.

Revelion cu copiii ( nu ai mei :D )

Pentru ca suntem oameni cu perspectiva, ne-am inchiriat din timp o vila in Campina, cu vreo 25 de locuri, dintre care 24 s-au ocupat. Am bagat forja cu mancarea, a fost prea multa, am umflat matul ca ultimele animale, in fiecare zi, si ne-a mai si ramas pentru inca vreo 2-3 zile in aceeasi formatie, dar am preferat sa o dam la o casa de copii din Campina, poate ca ei au mai multa nevoie decat noi.

Vila se numeste Tom Cris, preturi decente, servicii decente, personal destul de amabil (dupa parerea mea).
Party in fiecare seara, cu muzici dalea nebune, cu house, psy-trance, rappanon de la Axon Turmentatu, manele de la Sorin Necunoscutu', ce mai, pe toate gusturile!
Bagat gratarel dupa gratarel, ca sa facem mancarica, ca era familia mare, mare!
De acolo am cateva poze incarcate, ca sa vedem cum ne prezentam in ziua de  1 ianuarie:



Ceva de genu' asta. Vreau sa nu uit ca PUTETI COMANDA CIORBA / SUPA in Campina pe 1! Am bagat o ciorbica de burta de m-a uns pe ficacior cu miere, de la restaurantul Bella Italia, fix pe 1, ca simteam ca mi-o ia digestia razna de la atatea friptane...

Am incheiat grandios, ca bucatarul (prietenul care gatea, aici la vila) avea boala in el si pe 2 am plecat cu totii morti, cu boala'n gat si cu ficatu' patinand pe alcooale.

Asta e doar povestire, articolul ala despre ce m-a taiat pe mine capul o sa vina azi sau maine.

Deci, voi cum v-ati petrecut sarbatorili? V'atz distrat? Ati stat acasica sau pe la rude?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu