luni, 9 ianuarie 2017

Gagică modernă sau "Cum să te ratezi ca femeie"

Preludiu 

 Unde începe și unde se oprește femenismu' ăsta penibil de 2k17 ? 
 Ce'i aia "femeie modernă" și cu ce se ocupă? 
 Ce e așa deranjant la mitocanul "feminin"? 
 Unde dracu s'au dus manierele și bunul simț? 
  

Corectitudinea politică suge penis. 

    Deja curentul ăsta feminist a inflamat prea multe creiere pentru secolul în care se manifestă. În rău, în mod special. Era necesar în trecut, când femeia chiar era privită ca fiind net inferioară bărbatului din prea multe privințe ( nu că nu ar fi, din unele, dar asta e deja altă discuție) și îi erau mult prea multe drepturi nerespectate. Dar în societatea de astăzi, în care poate accede chiar și la Președinție, deja e puțin deplasat să ți-o arzi feministă doar de dragu' de a da la oo tuturor masculilor mai mult sau mai puțin alfa care îți taie calea... 
    Totuși, BOR are multe simpatizante de genu, chiar dacă e păcat să intri în biserică pe stop fiind și în altar dacă ești femeie, dar cu DIVINITATEA NU TE PUI! 
     
    Trecând peste introducerea de mai sus, intrăm în primu subcapitol.  
  
 Femenesmu' 2k17.  
 -se angajează și în 3 luni cere concediu postnatal, o dai afară, urlă că e discriminare 
 -poa' să-ți fută o palmă peste bot liniștită, dacă o ții de mâini să o liniștești e deja atac și cu puțină înțelegere de la judecător, tentativă de viol. 
 -o vezi la colț de stradă cu gagii aia SWAG cum trage flegme mai bine ca tine 
 -dacă îi dai argumentu cu "hai la box" începe cu dalea intelectuale, că ea te bate intelectual și alt rahat împrăștiat și total irelevant în circumstanța data 
 -își bagă penisul mai rău ca un posesor de sculament 
 -înjură în moduri pe care eu unul încă nu le cunosc (dar poate e din cauza că sunt eu mai prost, nush) 
   
 Da, ăsta e un mic demo, că probleme de la discriminatele astea nu încep de nicăieri și nu se termină niciunde.
 Ideea e că trecând peste nesimțirea femeii care și-o arde discriminata, ajungem la mahalagioaicele ale de 30'j de bani (găuriți și aia) care pulesc pe toată lumea ca ultimile ciori coapte de la marginea străzii. 
  
 Cum pula mea băi fată să îți permiți să mă întrebi tu pe mine "Cum pula mea?" ? 


 Aici se naște răspunsul pentru cel de-al doilea subcapitol. 
  
 S-a înțeles total greșit ideea de egalitate. Da, femeia este angajată. Da, femeia poartă pantaloni. Da, femeia poate face carieră. Da, chiar și în poliție se poate. Și în politică se poate. Se poate. Poate fuma (un obicei dizgrațios, dar e doar părerea mea). Poate să se'mbete, poate să se contrazică cu un bărbat, poate face multe. De multe ori s-a ajuns la discriminarea bărbaților în favoarea femeilor. 
  
 Dar nu e de ajuns. De ce să păstreze jita proastă decența? De ce să nu se preteze și celor mai mizere obiceiuri bărbătești (Pe lângă scos pula pe masă în mijlocul cârciumii), înjurăturile ca la ușă cortului? 
 Adică ce pula lor, nu e normal? Dacă tot se face cacatu' praf, să se face dreaq până la capăt. 
  
 Și aici apare paradoxul. Nu înțeleg ele de ce dau doar de ghertoi și cretini. De carnatei care dau scuipat pe stradă și coajă de sămânța în parc.

 (Nu, nu sunt frustrat ca femeia vieții mele e o vacă care înjură în 4 limbi și nu mă bagă în seamă, așa că mă iau de toate drăguțele de genu ăsta, nu). 

 Ele sunt doar egale cu bărbații, sunt moderne, libere, inteligente, trebuie să le înțelegem. Dar ce să'nteleg când din 3 fraze, 2 conțin organ și una face trimitere la handicapurile unuia sau altuia? 
 Înțeleg ca e bătută în cap (puțin) și că nu are simțul penibilului. 
  
 Femeia ca o floare. Cum să tratez una din asta ca o floare? Când o auzi cum faci îți vine să îi arzi una în dinți. Se miră că unde s-a dus romantismu' și politețea. S'A CAM DUS PE PULA AIA CARE NU VA MAI IESE DIN GURĂ, DRAGELOR. 
  
 După asta, capitolul al treilea.
  
 E deranjant că nu înțeleg. Nu înțeleg de unde scârbă și dispreț. Nu înțeleg că nu e "modern" să imiți chiar totul, că libertatea nu stă și în aspectele negative neapărat. Există bărbați care nu înjură. Există și sunt mulți (eu nu sunt printre ei, dar nu asta contează). De ce nu sunt imitați aceștia? Ei nu sunt liberi? Ba da, sunt mai liberi că voi, ca mine și ca toți ceilalți ghertoi. Sunt mai liberi și au bun simț.
 Dar aia sunt o nație de fraieri, gagicile știu mai bine ca ei. Au penisul mai dezvoltat ca ei, au coaiele mai mari, cât să audă o lume'ntreaga ce tari sunt ele în caric'. 
  
 Da vor respect, nu vor flegme'ntre ochi și palme peste botic. Asta e problema de fond. 
 Că și eu dacă mă comport ca un cretin mă aștept ca lumea să se comporte în consecință și nu mă deranjează. Pe astea da. Le deranjează puternic. Și dacă faci ce zic ele pe acolo "Să'ti bagi pula'n gura mea"/ "Să mă scuipi în gură!" / "adaugă vorbe de rahat" îți zic că ești țăran și meriți mwie.  
 Nu fă 'telectoalo, îți dau ce'mi ceri, dă'te'n gura mă'tii d'aici. 
  
 Astea o să aibă toată viața parte de ratați. De ratați și molâi, fraieri, înapoiați mintal aș putea spune. Pentru ca un bărbat își dorește să conviețuiască cu o femeie, nu cu un bărbat cu vagin. Vagin îți cumperi de pe centură cu bani puțini, nu asta e problema .Problema e când vrei  sa te completeze, prin feminitate, prin caracter, eleganta si un vocabular pe masura . Prin atitudine, implicit si prin cuvinte. Frumoase.
  
 Vrei un gagiu mișto, ? Trebuie sa ajungi pe același piedestal cu el la caracter si vocabular, altfel nu ai șanse, scuze... Poți  îți bagi penisul in cavitatea mea bucala cat vrei, dar tot nu o sa rezolvi nimic😰. 

 Și în încheiere, capitolul paaaatru. 
  
 Nu știu exact unde s-au dus, dar cred că sunt încă pe aici. Și atâta timp cât va rămâne pe aici, va mai rămâne speranța pe lumea asta tristă și plină de needucați și penibili (masculini și feminini).  
 Asta e trendu'. Ăștia zic că e ascendent, eu zic că e deja prea mult. O să ajungem să ne futem în gât unii pe alții ca să vedem care e mai ștecher, pardon, șmecher. (typo d'ala deștept, duma daia mișto...). 
  
 Cam atâta, deci, prințeselor, bagati'vă penisul în pantaloni, încheiați slitzul și potoliti'vă, că nu e chiar așa... 
  
 Da, există păreri contra, dar având în vedere că asta e tarlaua mea, mă doare-n penis de cine se simte lezat. Asta ca să știți. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu