vineri, 29 iunie 2018

ȘOCANT. Se poate trăi fără REȚELE SOCIALE!

După cum știți cu toți, deoarece vă interesează și v'ați informat când ați observat că nu mai scriu, din cauză că mă chinui să învăț pentru o admitere, am avut blank total, pe social media/blog/internet în general.

 Cum ie veatza fără apăsătoarea laudă constantă a tuturor copiiilor realizați? 

 Păi, prima chestie, mi-am dat delete din creieraș la toate mizeriile care nu mă interesau oricum, dar pe care le vedeam involuntar. Dar probabil asta nu e o noutate. 
 Partea interesantă e că nu am mai resimțit frustrare (ca un frustrat ce sunt) urmărind ce activitate interesantă au concentatenii mei pe facebook, în timp ce eu bag material didactic ca un erou în călduri, stând în casă, la multe grade afară... 
 În schimb, văzându-i prin oraș, realizam ce activități "basic"fac. Da, toată lumea e "happy happy wow wow" în poze, în realitate... îi vezi cum sunt de fapt. Toată lumea pozează în "HEEEYOO SUNT STĂPÂNU LUMII ÎMI MERGE BINE RĂU!". 
 Doza asta de realitate nealterată aduce aminte de faptul că toți trăiesc vieți mizerabile și triste. Fără prefăcătorie, fără vrăjeală social media! 
 Bine, nu e chiar așa, dar și eu sunt nesimțit... 
  

Intimitate?

 Da, o doză mai mare de intimitate.  

 Trăiești momentul? 

 Da, mult mai personal, lucrurile par ceva mai reale. Când bei un suc îl bei pentru tine, nu pentru prietenii tăi care trebuie să vadă că nu ești un sărăntoc care nu își permite Mojito! Da, când te duci la restaurant parcă crusta de pe snitzel e mai crocantă când o mănânci cu dinții tăi, nu cu ochii prietenilor. 

 Timpul se dilată? 

 Habar nu am, cert e că orele trec mai greu. Trec mai greu când nu scrollezi între miile de pisici, câini, informații pseudointeresante, știri fake, vrăjeală, meme-uri fffffff. interesante. Parcă și realitatea înconjurătoare e mai prezentă, că nu ai încotro, trebuie să o observi, dacă nu ai aplicațiile vieții pe telefon. Asimilezi informație utilă dacă vrei, te uiți la filme, dacă vrei, zici că ai făcut rost de câteva ore care înainte nu erau ale tale! 

 Partea proastă? 

 Habar nu am, mă simt foarte neapreciat, nu mă validează nimeni, nu mă pupă nimeni în fund cu like-uri (oricum, și așa erau puțini, dar nici măcar ăia???), parcă nu mă simt om pe lume când nu bag un selfie la 2 zile în care mă prezint în toată splendoarea, cât de interesant sunt eu și ce activități ieșite din comun fac... 
 Da, nu. Oricum, o parte proastă ar fi. Fiind totul interconectat, te simți puțin pe dinafară. Am ajuns mici rotițe într-o masinărie cu milioane de elemente. Mașinăria nu simte o piesă lipsă, dar piesa simte lipsa celorlalte elemente! 
  
 P.S.: Da, sunteți niște campioni, faptul că ați terminat o facultate este demn de statuie. Toate copilele în robe, foarte frumos machiate, foarte câștigatoare!  
 Promit că dacă îmi rămân mai puțin de 50 de bani pe tejghea îi las, special pentru zâmbetele alea de campioane pe care le băgați după ce terminați facultatea aia BLANAO care vă lansează în viață direct în scaunul de manager de casă de marcat! 









 Tare gagiul! L'am pozat acum 5 ani! Dacă vă place, să știți că și mie îmi place!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu