vineri, 28 octombrie 2016

Una de la mine pentru voi!

Inca un baietandru cu blog // De ce sunt aici, cine sunt, ce fac.

Salutari, sunt Avram Alexandru, am 18 ani, am terminat liceul in Ploiesti. 
Da, nu sunt la facultate, sunt in asteptare pentru la anul (si la multi ani).Nu, doar pana la anul. Probabil la anu' pe vremea asta vom face un mic update.

  • Voi folosi aceasta platforma exact sub forma unui jurnal online. Vreau sa zic ce ma taie capu', si poate chiar sa gasesc oameni care sa se identifice cu asta.
  • Nu, in nici un caz nu voi scrie punctual pe o tema, despre gastronomie, masini, beauty-vrajeala si alte cele. Pur si simplu simtiri si diferite evenimente trecute prin filtrul gandirii proprii.
  • Nu va compatimesc, nu scriu motivationale, nu vreau sa ma compatimiti, nu ma intereseaza banul gros scos prin reclame intruzive si alte porcarii de genul acesta.
  • Posibil sa folosesc limbaj indecent uneori, cand situatia o cere. Accept orice fel de comentariu, atata timp cat nu e 100% paralel cu orice inseamna subiect.
  • Consider ca majoritari in tara asta sunt cretinii, needucatii, nesimtitii si dobitocii. Imi voi permite sa ii numesc cum doresc pentru ca nu sunt de acord cu mine sau imi provoaca disconfort, referitor la evenimentele relatate. In rest sunt un om impartial ce alege ce e bine si ce nu, trage concluzii si toate cele in functie de argumentele primite.

De retinut:

  • Imi plac ideile. Alea proaste. Daca ai avut o idee proasta, fii sigur ca eu am avut-o inaintea ta:D.
  • Nu imi plac caracterele omenesti. Vom avea multe posturi pe tema asta.
  • Tind sa fiu misogin. Asta se incadreaza la deprinderile omenesti, vom avea si aici destule de scris.

Si nu imi place sa ma lungesc aiurea, deci ne oprim aici. O sa merite efortul de a urmari cu ochiu' flexat ceea ce va aparea.

Cu dragoste, stima si respect, Avram Alexandru, Xtra Loller si alte pseudonime.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu